Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ Simple Day of Training !! ☜

7.30 ville väckarklockan att jag ska upp på denna lediga dag från jobbet, vaknade upp och solen värmde stark på 22 grader varmt! En snabb havregryn och klementin frukost sedan var det på med löpardojorna! 

Man säger alltid till sig själv att man ska ta det lite lugnt i början när man börjar träna kondition igen efter ett litet uppehåll, men som vanligt blir det alltid samma sak.. Jo man löper så starkt man kan ändå och det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå, gjorde 5 km i bra tempo sedan va jag helt slut. 

Nu sitter jag här o packar lite, vi ska ner ett gäng till gröningen/stranden här i Helsingborg, jaa det är ca 24 grader ute och jag har ledigt, får ta vara på solen så mycket som möjligt. 

Ikväll ska jag träna med Johanna och Stefan, vi ska köra en sorts träning som heter plyometrics, en typ av träning utformad för att producera snabba och kraftfulla rörelser. Det används av idrottsmän för att förbättra prestanda i sport, speciellt de som involverar hastighet, snabbhet och kraft. Det passar ju perfekt till Thaiboxning! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback