Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ Relaxin' Time !! ☜

Åhhh fy vad jag är trött nu!! Har varit en lång lång dag idag... precis som alla andra vardagar den senaste månaden, 5.40 ringer klockan för att sen jobba 7-16, därefter tar jag bussen hem (somnar alltid halva vägen) sedan är det snabb mellanmål hemma och försöka hålla humöret uppe o tagga till gym!! Efter gymmet så äter jag väldigt sen middag och stendäckar så tidigt som möjligt, sen är det upp på morgonen igen och göra om allt från början! Men fan vad det lönar sig i slutändan, man får försöka hitta ny energi varjedag för att orka... vrf inte testa: Hello sir, you look very strong today! You wanna have some fun tonight?? ;)




Idag är det Fredag, det är fanimej skönaste dagen på veckan!! Imorn hinner jag hitta på något annat och bara chilla med Belinda-Älsklingen som nyligen har kommit hem från World Championships of Performing Arts i Hollywood, vi har inte umgåtts så mycket det senaste pga alla förberedelser inför tävlingen och resan, snart är det min tur med massa förberedelser inför VM i September... Bäst att ta vara på tiden och umgås så mycket som möjligt just nu, så vi ska nog lägga oss o kanske titta på nån film o äta skit??? Kanske hinner vi ut en runda på väla's köpcentrum imorn..
JAAAAAAAA VARFÖR INTE!? ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback