Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ 16 Months ♥ & Sunshine !! ☜



Yes, idag har jag varit med min flickvän i 16 månader :)
det går fort, men känns ändå som jag har kännt henne mycket längre, vi har ju varit med om massor tsm <3
 
Det har varit kanonväder idag, hoppas att det håller veckan ut som det sägs ska göra! Vi behöver få en soligare sommar än vad det har varit... usch! 

Efter jobbet var jag nere på Helsingborgs MT, fyllde upp kroppen med Body Science BCAA på vägen ner i det härliga vädret. Jag tränade med Johanna, Stefan och Aneek, det var första thai-passet sen matchen... min kondition var ju inte på top riktigt nu när jag bara har gymmat halva sommaren xD
Men ska trappa ner på styrketräningen nu och köra mycket thaiboxning, springa och mycket mjölksyreövningar hade ju inte suttit fel just nu... ska ju ner till 54 kg till September... Klarar jag det???
FUUUUUCK YEEEESSS!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback