Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ My New 6-pack ツ !! ☜

Igår va jag ute och sprang på kvällen några timmar innan läggdags. Idag är det röd dag vilket beyder en dag ledigt från jobb och därför ställde jag alarmet på kl 10 för att gå upp och springa lite. Vaknade istället kl 8 och var helt utvilad! Frukosten bestod av naturell havregryn, hällde i lite av min Whey 100% i gröten och det va riktigt gott! 

Körde 6-7 KM i ganska bra tempo, avslutade med skuggboxning direkt efter. Det är bra att ibland träna teknik när man är som tröttast, på så sätt lär man sig att inte slarva med teknikerna och guarden.
Nu ska jag göra det man längtat efter o göra med när man har tränat färdigt och det är att dricka färdigt min protein shake!

Den finns att köpa här  MM Sports !!!



Nu ska jag visa er min snygga 6-pack!! 





För er som inte fattar så är det ett skämt ;)

#trainlikeaboss




Kommentarer
Postat av: Freddie

Dela me dig utav ditt 6pac;;)

2012-05-17 @ 12:07:47
Postat av: Viet

Ja brorsan vi ska köra six pack all summer long ;)

2012-05-17 @ 13:14:21
Postat av: Shirleeeey

hahahahah daaaamn viet!!! 6pack!!!

2012-05-18 @ 16:16:34
Postat av: Anonym

snygging visa magen istället ;)

2012-05-19 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback