Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ Fight Mode: On !! ☜

Har som sagt flyttat och börjat jobba i Helsingborg vilket betyder mycket närvaro på HBG Muay Thai!!
Dem har stor o grymt bra lokal, samt duktiga fighters och tränare som kommer vara till mycket stor hjälp!
Tränar förövrigt med två duktiga tjejer som har mycket meriter i Kickboxning samt Thaiboxning, dessa två tjejer är inga mindre än:
Johanna Rydberg. SM och EM Champ i Thaiboxning! (Läs Johanns Blogg här!)
Therese Gunnarsson: VM Champ i Kickboxning!
Sist men inte minst den mycket meriterande thailändaren Aneekzap Por Samanchai!
Vet inte vad han har för meriter, men så vass som han är tror jag på att han har drygt över 300 matcher på nacken!

Har kört några tränings-pass på HBG Muay Thai för att börja komma i form igen, jag älskar thaiboxning och kan säga att det har vart tråkigt utan den, men nu kör jag för fullt! Har fått tillbaka motivationen och nu vill jag bara tillbaka in i ringen! Min senaste match var i slutet av Februari mot tvåfaldiga professionella världmästaren Andy Howson från Bad Company Gym, England. Förlorade på påäng men det kändes även som en vinst för mig, tog matchen på kort varsel tränade endast 3-4 veckor inför den. Har fått ruskigt mycket med motivationen och nu blickas det framåt med förmodligen en ny fight på gång!

#staytunedformore

Här är en bild på Aneek, Stefan och Jag! som Johanna klippte efter träningen!





Kommentarer
Postat av: B.

Go for it champ :)

2012-05-16 @ 19:54:12
URL: http://belindatrinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback