Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ Main Event @ Muay Thai Arena 3 !! ☜

Fight Time!!
9th of June
@ Muay Thai Arena 3 in Gothenburg

 

Snart är det dags för mig att gå upp i ringen igen och jag är riktigt jävla taggad!! Min senaste fight var i England för några månader sen, nu har jag grymt bra motivation till att göra det jag älskar att göra mest!


Har tränat på hårt inför denna fight! Har kört säckintervaller med Johanna och Stefan på morgorna innan jobbet och sedan tränat thaiboxning 4 dagar i veckan och 10 km joggning dem dagar jag inte tränar thaiboxning. Stefan och Aneek har även drillat mig mot att möta en southpaw! Har kört på nästan varjedag nu i 5 veckor och formen är kanon!

Kom gärna och supporta mig Lördagen den 9.e Juni!
Biljetter finns o köpa på   ( http://muaythaiarena.se/events.asp )


Motståndet är en southpaw från Scottland!





Main event på Muay Thai Arena 3 möter John Ross Cochrane från Scottish Muay Thai Council Viet Hoang från FightGym Borås i en B-klass match om 5x2 minuter i -56 kg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback