Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ K.O Victory @ Muay Thai Arena 3 !! ☜

Vann min match på Muay Thai Arena!!!
Hemmaplan är alltid skönt att fightas på, man har all stöd man kan få av vänner, familj och klubbkamrater! Älsklingen och hennes Föräldrar var på plats och skrek över hela hallen för min skull medans min lilla syster Rosmarie var så nervös när hon fick se mig fightas live för första gången. Även min goda vän Freddie var där och supporta mig, alla var riktigt hesa efter allt skrikande xD
Sist men inte minst, ringside sitter ett stort gäng från FightGym-Borås som oxå satt och skrek som galningar haha! Tack för erat stöd <3

Både jag och Brorsan Giang Vann på Knockout!!
Giang sänkte Raymond från Scottland med en kroppspark i andra ronden.
Jag lyckades sänka min motståndare tre gånger med knän och kroppslag! Det var en riktigt tuff och stryktålig jävel. Matchen avslutades i rond 3.


Här är en 22 sek lång video från den sista stunden i matchen. ENJOY!
Förhoppningsvis kommer hela fighten snart!

P.S lägg märke till min och brorsans Celebration Fail i slutet....



Kommentarer
Postat av: Giang

Bröderna bjöd på en show! :D

2012-06-11 @ 12:59:43
URL: http://gianghoang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback