Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ IFMA World Muay Thai Championships 2012 !! ☜






Såja, nu är det säkert o klart att jag kommer ställa upp på VM i Thaiboxning som hålls i St. Petersburg, Ryssland mellan 5-14 September! Allting är nu fixat med bokning och flyg samt registrering till landslaget är klart.

Nu är det bara att bygga lite styrka och kondition för att om några veckor börja på ett stenhårt VM-Schema med mycket Thaiboxning, kommer även åka upp till Bosön i Stockholm runt Augusti månad för landslagsläger en helg! Tänker gå in i detta VM.et med mentaliteten inställd på att jag ska ta medalj igen!


VM 2009 i Bangkok, Thailand

2009 ställde jag upp i A Klass -54 kg och där tog jag brons medalj i VM efter att ha tränat thaiboxning i bara ett år. Förlorade mot tvåfaldiga världsmästaren från Vitryssland i Semi-finalen. Då hade jag inte så stora förväntningar och bara gick in och körde. Nu har jag utvecklas mycket sen dess och denna gången ska jag träna hårdare och fightas annorlundare!! Svenska Landslaget kommer förövrigt ställa upp med en riktig stark trupp detta året! :)


Promo video..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback