Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ Eat Clean, Train Dirty !! ☜


Ooops! jag har inte bloggat på ett riktigt bra tag... får ta o börja blogga mycket mer nu :) 
Jag har inte tränat thaiboxing sen senaste matchen från MTA 3, har i flera veckor gymmat gärnet o byggt muskler. Vägde 61,4 kg efter gymmet idag eftermiddag, börjar nog bli lite för tung för min "thaiboxnings vikt" men tycker det är förjävla kul att gymma, älskar det!!  

Snart är det dags att börja träna inför VM nu när det är ungefär 2 månader kvar! Blir att komma tillbaka till thaiboxningen igen och löpa så mycket som möjligt! 


Kosttillskotts intag:
Detta är en perfekt kombination som funkar för mig! 

30-40 min Innan gymmet: tar jag Body Science 3-PH-CM - ett trippel kreatin som hjälper till att bibehålla vätska i muskelcellen, ökar muskelmassan samt påskyndar återhämtningen. 

- Jag har verkligen ökat i styrka, jag känner mig väldigt explosiv och uthållig när jag tränar.

Under träning: Dricker jag Body Science EAA-X - för att öka den mentala skärpan, motverka trötthet på ett naturligt sätt, samtidigt som kroppen förses med den energi den behöver.

Efter träning: direkt tar jag Body Science Whey 100 % - För att få muskelutveckling samt hjälper det till med återhämtningen. Tar även Body Science ZMA innan läggdags för att bibehålla hormon nivåerna och muskelmassa även höja prestations nivåerna för morgondagens träningspass !! 



Dessa produkterna är från MM Sports, Ni kan hitta dem på WWW.MMSPORTS.SE


61,4 kg

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice ;) vart i borås gymmar du ?

Svar: Jag gymmar på Filborna Arena i Helsingborg :)
thelittledragon.blogg.se

2012-07-19 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback