Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ Smash Extreme !! ☜

Idag har jag varit på Filborna Arena i Helsingborg, ett riktigt fint tränings-center det finns allt ifrån simning, zumba, gruppträningar med ett Stooort och fräscht gym att träna på! Yes I Like!!! :D
Det absolut bästa för mig är att det ligger bara 5 minuters gångavstånd från där vi bor, man kan ju hur lätt som helst gå dit flera gånger om man har lust att göra flera pass om dagen.

Dagen började med att jag och Belinda var ute och joggade kl 11 på förmiddagen, ska försöka få henne att jogga varje/varannan morgon och köra cirkelträning 3-4 gånger per vecka, cirkelträningen består av 4-5 olika övningar som man gör om och om igen i 30 minuter vilket jag tror kommer göra susen för henne! bara vänta o se :)


Sedan gick jag till Filborna-Gymmet och körde bröst-triceps, laddade med min underbara Smash Extreme!!!
En preworkout du tar innan träningen för att öka prestationsförmågan.
Kombinationen av ämnerna i Smash Extreme ger både långsiktig muskelökning och en omedelbar effekt redan första passet. Kan ibland kännas som att det kittlas i kroppen, idag stog jag och skakade i slutet av träningen haha, en riktig grym produkt!!!
(Jag rekommenderar) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback