Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ Road to Success !! ☜

Ryggpass avklarat för idag! Känns skönt att det går bättre o bättre för varje vecka som går, nu gäller det bara att hålla motivationen uppe och fortsätta :) Man måste variera med övningarna mellan varje vecka, lura kroppen lite med olika övningar för bästa resultat med tiden som går. Kör man samma övningar varje gång så vänjer sig kroppen vid det och man uppnår inte samma resultat. För övrigt är min form okej, ska bygga lite mer muskler för att sedan deffa och sänka mitt "body fat" nästa månad.

Ris, makrill, sallad och protein-shaken: Body Science Whey 100% blev min sena lunch efter träningen! En annan present jag har fått är ett par nya Beats by dr Dre Solo! Dem sitter skönt och har grymt bra ljud, det ändå dåliga är att ljudet läcker ut, men annars är dem Awesome! :) Dags för städning o tvätt här hemma, sedan blir det att ta det lugnt och ladda för jobb tidigt imorgon. C'you! :D

#ifyoualwaysdowhatyoualwaysdid #youalwaysgetwhatyoualwaysgot




Kommentarer
Postat av: Isak

Looking good brotha!

2012-04-24 @ 11:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback