Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

✰ I Work Out !! ☜

Paketet från MM sports som tidigare kom idag är guldvärt! Produkter som jag kommer ha mycket nytta av framöver i min träning, för resultat handlar inte bara om just träningen ändå fast den är viktigast. 
Om man vill ha så maximala resultat som möjligt så är det andra faktorer somspelar roll som man inte alltid tänker på eller slarvar sig igenom är:

  • 100% = Max resultat

  • 30% Träning
  • 30% Kost/Diet och Kosttillskott
  • 20% Vila/Sömn
  • 10% Motivation och eller Disciplin (så man presterar på top)
  • 10% Färdighet / Kunskap / Teknik
Nu beror det helt enkelt från person till person och vilka mål man har, alla har ju inte samma mål eller har lika mycket kunskap. Men det finns många som tror att man kan träna stenhårt och sedan gå o käka skitmat eller sova dåligt och tro att man ska få sitt ut sitt maximala ur den träningen. Just det inte många tänker på är att träningen endast ger ca 20-30 % därför måste man ha disciplin och se det som sin livsstil, men som sagt alla har sina egna mål och sätt att göra det på. Men annars ta gärna hjälp av denna tabellen om ni behöver den! =)

Idag köttade jag Biceps med bland annat dropset och superset riktig skön pump, kände hur det pirrade i hela kroppen av preworkout drinken, avslutade dagens träning med mage. Annars är jag så jäkla lat med att träna magen, men får fasen ta tag o börja träna mage mycket mer, jag som har så lätt att få muskler på magen!
Idag drack jag för första gången min nya protein shake Body Science Whey 100% Vanilj smak!!! den va underbart god!! Det är en av produkterna jag fick i mitt paket från MM Sports, fick även med en grymt bra shaker: Body Science SmartShake V2 ! Den har två avtagbara bägare undertill, bra när man vill ha med sig flera drinkar istället för att bära med sig flera påsar i väskan, riktigt smart! 

Dagens bild är från Filborna Arena och en skitkass bild på mig efter träningen.
Sedan väntade en god middag med Familjen Trinh! Pappa Tam gör god mat!  






Kommentarer
Postat av: Giang

Fett!! Du får videoblogga lite :D

2012-04-05 @ 10:54:34
URL: http://gianghoang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback